31 Dec 2012

Peppermint Chocolate Bark / Čokolada sa pepermintom



























Peppermint chocolate bark seems to be a popular Christmas sweet in The States. Besides being quite easy to make, it looks beautiful, and hopefully tastes even better. Chocolate and peppermint are both my favourite! I used this recipe and made some as presents for my family and friends, but had to make more for ourselves! They are that good!
Čokolada sa pepermintom je izgleda vrlo popularana božićna poslastica u Americi. Pored toga što izgleda prelepo, pretpostavljala sam da joj je i ukus divan, jer kakav bi i bio kada je u pitanju moja omiljena kombinacija: čokolada i pepermint? Već neko vreme priželjkujem da je napravim, ali mi se uvek činilo da je vrlo komplikovano. Međutim, ispostavilo se da je vrlo jednostavno, ukoliko imate sve sastojke. Recept možete pronaći ovde.





























Pepermint bombone, koje se pominju u receptu, sam dobila od rođaka iz Moskve. U Beogradu ih nigde nisam našla, ali sledeći put ću probati sa Krašovim pepermint bombonama koje su punjene čokoladom kojih ima u skoro svakoj radnji. Pepermint ekstrakt, takođe nisam našla, ali sam napravila sirup tako što sam nekoliko pepermint bombona istopila u malo vruće vode. Čokolada je ispala - fenomenalno! 

























Wishing you all a Merry Christmas and a sweet and happy New Year!

I to bi bilo to za ovu 2012-tu godinu. Želim vam svima srećnu i slatku Novu Godinu!

No comments: